FAQ
En produkt jag vill ha är slut i lager?
Om en viss storlek du behöver är slut i lager så kan du anmäla dig så att du blir den första som får besked när den är tillbaka.
Det gör du på följande sätt:
- Gå till den slutsålda produkten
- Välj den storlek du vill ha som är slutsåld
- Klicka på 'Meddela mig när den är tillbaka'
- Ange din e-postadress och bekräfta
Hur lång är leveranstiden?
Vi har en leveranstid på 1-2 vardager med🚚
Hur returnerar jag?
Hur byter jag en produkt?
För att göra ett byte måste du beställa rätt storlek via hemsidan. Sedan är det bara att skicka tillbaka din beställning till oss som vanligt. – Guiden är precis ovanför den 3:e frågan.
Jag har inte mottagit en orderbekräftelse?
Har du kollat din skräppostmapp? Om din orderbekräftelse inte heller finns där kan det hända att din beställning inte har gått igenom. Kontakta oss så kan vi bekräfta.
Mitt tracking nummer fungerar inte?
Spårningsnumret är endast aktiverat när vår kurir har paketet i besittning. Vänta därför en dag innan ditt spårningsnummer aktiveras.
Om inget har hänt med ditt spårningsnummer på flera dagar, vänligen kontakta vår kundtjänst.
Jag är osäker på vilken storlek jag ska välja?
Var inte orolig, vi har gjort en storleks guide.
Om du fortfarande är osäker på vilken storlek du ska välja är du alltid välkommen att kontakta oss. Vi är alltid redo att hjälpa till.
Kontakta oss här för mer information